Rezerwacja telefoniczna

tel. 41 378 17 33 / 41 370 80 34 / 41 350 12 17

Pn - pt: od 9 do 17, sob: od 9 do 13. Cena połączenia wg stawki operatora

Gwarantujemy najniższe ceny na bilety autokarowe! Nie pobieramy prowizji!

W celu składania zamówień prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta portalu ltour.pl.

Formularz zamówienia biletu

Dane do przelewu:

BIURO PODRÓŻY L-TOUR, ul. Mickiewicza 9, 28-100 Busko-Zdrój

Numer konta

Przelewy zagraniczne

×

Regulamin

Jak rezerwować bilet

Jeżeli chcecie Państwo zakupić bilet autokarowy wystarczy mieć dostęp do internetu, posiadać kartę płatniczą VISA lub MASTER CARD umożliwiającą zakupy przez internet lub konto internetowe oraz posiadać drukarkę, na której wydrukujecie bilet. Zakup biletu na stronie http://www.ltour.pl oznacza , iż kupujący akceptuje Warunki Przewozu danego przewoźnika.

Oto poszczególne etapy zakupu biletu:

  • wybór państw przejazdu
  • wybór biletu (jednostronny/dwustronny/open) oraz zakresu dat.
  • wybór tras przejazdu (przewoźnika )
  • wprowadzenia danych osobowych posiadacza biletu
  • wybór ceny przejazdu ( zniżki z tytułu wieku lub stały klient )
  • podsumowanie etapu wyboru połączenia
  • potwierdzenie rezerwacji poprzez dokonanie płatności kartą VISA lub Mastercard lub przelewem online
  • weryfikacja transakcji.
  • wydruk biletu (na drukarce klienta).

Lub płatność przelewem na nasze konto

  1. PEKAO SA 45 1240 1372 1111 0000 1253 9730
  2. MBANK 75 1140 2004 0000 3402 3064 0858
  3. ING BANK ŚLASKI 08 1050 1416 1000 0023 2257 4258
  4. PKO INTELIGO 50 1020 5558 1111 1703 0170 0073
  5. MILLENIUM BANK 76 1160 2202 0000 0001 7421 3376
  6. CITI HANDLOWY 65 1030 0019 0109 8530 0028 1029
  7. CITI Bank Handlowy PL 30 1030 0019 0109 7860 1005 4456 ( w euro ) SWIFT: CITIPLPX
  8. CITI Bank Handlowy PL 67 1030 0019 0108 4060 1102 5120 ( w USD ) SWIFT: CITIPLPX

Odbiorca przelewu:

BIURO PODRÓŻY L-TOUR
ul. Mickiewicza 9
28-100 Busko-Zdrój

W momencie wybrania przez Państwa opcji zapłaty przelew tradycyjny musicie dokonać przelewu w Waszym banku lub na poczcie . Wasz bilet jest wstępnie zarezerwowany na określony czas, podany każdorazowo do Waszej wiadomości w trakcie rezerwacji . Należy jak najszybciej potwierdzić nam wpłatę za bilet faxem lub mailem . Po otrzymaniu od Was informacji o przelewie przekształcimy Waszą rezerwację w bilet , który po zalogowaniu się Swoim nr transakcji i pinem wydrukujecie na drukarce.

Jeżeli podczas końcowego etapu rezerwacji pojawi się tylko formularz zamówienia tzn , iż ten przewoźnik autokarowy nie jest dostępny w sprzedaży online. Należy wypełnić formularz zamówienia i zapłacić przelewem na nasze konto. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 41-378 17 33 , 41-370 80 34, 41-350 12 17 lub e-mailowy . Kopię przelewu należy wysłać faksem nasz numer 41-378 17 33 lub e-mail .
Zamknięcie biletu OPEN następuje po przesłaniu do nas informacji o wybranej dacie powrotu na adres mailowy lub faksem na numer 41-378 17 33. Informacja musi zawierać numer transakcji oraz pin. Po zamknięciu biletu należy wydrukować go ponownie.

Bilet zakupiony na stronie http://www.ltour.pl podlega zmianom i zwrotem pod warunkiem, gdy jest to zgodne z Umownymi Warunkami Przewozu danego przewoźnika. Za zmiany i zwroty pobierana jest opłata manipulacyjna według regulaminu przewoźnika.

Zmiany/zwroty w bilecie:

Zmiany w biletach internetowych można dokonać samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej http://www.ltour.pl
na której bilet został zakupiony.

Bilety zakupione w systemie Voyager Bus, wydruk,datowanie,  zmiany, zwroty.

.Voyager - zmiany na bilecie

.Voyager - zwrot biletu

.Voyager podgląd biletu

Bilety zakupione w systemie Euroticket , wydruk, zmiany, datowanie, zwroty.

.Wydruk biletu i zmiany na bilecie

W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.

W przypadku płatności przelewem zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio konto Klienta.

Bilety tradycyjne opłacone przelewem wysyłamy pocztą priorytetową na adres podany przez klienta lub na maila do wydruku.

W większości przypadków istnieje możliwość odbioru biletu u kierowcy w dniu wyjazdu autokaru ale prosimy to uzgodnić z naszym biurem 41 350 12 17 / 41 378 17 33 / 41 350 12 17.

Możemy wysłać bilet poczta priorytetową bez dodatkowych opłat. Przy przelewach zagranicznych należy zaznaczyć, iż koszty prowizji banków nadawcy oraz odbiorcy ponosi nadawca przelewu.

Ta strona używa plików cookies, zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności