Oto poszczególne etapy zakupu biletu autokarowego na stronie internetowej Biuro Podróży L-Tour: Wybierz państwo lub państwa, do których chcesz podróżować. Wybierz typ biletu: jednokierunkowy, dwukierunkowy lub open (ważny przez określony czas). Wybierz datę wyjazdu i powrotu. Wybierz trasę przejazdu. Wprowadź swoje dane osobowe, w tym imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. Wybierz zniżkę, jeśli masz prawo do niej. Podsumuj swoje zamówienie. Dokończ rezerwację, wybierając metodę płatności. Możesz zapłacić kartą płatniczą Visa lub Mastercard, przelewem online lub przelewem na konto bankowe Biuro Podróży L-Tour. Poczekaj na weryfikację transakcji. Wydrukuj bilet na drukarce lub zapisz go na urządzeniu mobilnym. Aby zakupić bilet autokarowy na stronie internetowej Biuro Podróży L-Tour, potrzebujesz: Dostępu do internetu Karty płatniczej Visa lub Mastercard lub konta internetowego Drukarki (opcjonalnie) Zakup biletu na stronie internetowej Biuro Podróży L-Tour oznacza, że akceptujesz Warunki Przewozu danego przewoźnika. Oto dodatkowe informacje dotyczące zakupu biletu autokarowego na stronie internetowej Biuro Podróży L-Tour: Jeśli kupujesz bilet na przejazd międzynarodowy, musisz przedstawić dokument tożsamości przy wejściu na pokład autobusu. Bilety autokarowe nie podlegają zwrotowi, chyba że przewoźnik oferuje taką możliwość. W przypadku odwołania lub opóźnienia połączenia, należy skontaktować się z Biuro Podróży L-Tour lub z przewoźnikiem. |
Odbiorca przelewu:
BIURO PODRÓŻY L-TOUR
ul. Mickiewicza 9
28-100 Busko-Zdrój
W momencie wybrania przez Państwa opcji zapłaty przelew tradycyjny musicie dokonać przelewu w Waszym banku lub na poczcie . Wasz bilet jest wstępnie zarezerwowany na określony czas, podany każdorazowo do Waszej wiadomości w trakcie rezerwacji . Należy jak najszybciej potwierdzić nam wpłatę za bilet faxem lub mailem . Po otrzymaniu od Was informacji o przelewie przekształcimy Waszą rezerwację w bilet , który po zalogowaniu się Swoim nr transakcji i pinem wydrukujecie na drukarce.
Jeżeli podczas końcowego etapu rezerwacji pojawi się tylko formularz zamówienia tzn , iż ten przewoźnik autokarowy nie jest dostępny w sprzedaży online. Należy wypełnić formularz zamówienia i zapłacić przelewem na nasze konto. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny +48 41 378 17 33 , +48 41 370 80 34, +48413501217 lub e-mailowy rezerwacje@ltour.pl. Kopię przelewu należy wysłać faksem nasz numer +48 41 378 17 33 lub e-mail rezerwacje@ltour.pl .
Zamknięcie biletu OPEN następuje po przesłaniu do nas informacji o wybranej dacie powrotu na adres mailowy rezerwacje@ltour.pl lub faksem na numer +48 4137 817 33. Informacja musi zawierać numer transakcji oraz pin. Po zamknięciu biletu należy wydrukować go ponownie.
Bilet zakupiony na stronie http://www.ltour.pl podlega zmianom i zwrotem pod warunkiem, gdy jest to zgodne z Umownymi Warunkami Przewozu danego przewoźnika. Za zmiany i zwroty pobierana jest opłata manipulacyjna według regulaminu przewoźnika.
Zmiany/zwroty w bilecie:
Zmiany w biletach internetowych można dokonać samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej http://www.ltour.pl
na której bilet został zakupiony.
Bilety zakupione w systemie Voyager Bus, wydruk,datowanie, zmiany, zwroty.
.Voyager - zmiany na bilecie
.Voyager - zwrot biletu
.Voyager podgląd biletu